Известие

Collapse
No announcement yet.

Някои решения за клатенето на обротите ТS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някои решения за клатенето на обротите ТS

    По принцип съм си гаражен майстор, който обича италианките. А ето някои решения за тази всеобща болест при нашите хубавици. 1. ПОЧИСТВАНЕ НА ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА И ОБИРАНЕ НА ЛУФТА НА САМАТА КЛАПА ВЪТРЕ (ако се направи с откачена клема на акумулатора може и да не трябва после адаптация) 2.МНОГО Е ВАЖНО ДА СЕ ПРОВЕРИ СЪСТОЯНИЕТО НА ГУМЕНОТО УПЛЪТНЕНИЕ НА ТПСа сигурно всички знаят ако има пропуск след дебитомера какво става. 3.И НАЙ ВАЖНОТО ДВЕТЕ ГУМЕНИ УПЛЪТНЕНИЯ НА ВИЛКАТА НА БУРЕНЦЕТО ( VIM) тази вилка която влиза във въздушните колектори за трети път вече ми се е случвало да ги сменям на различни коли както и на моята и проблема се оправя , изглежда с течение на времето тези гумички се втвърдяват и и правят пропуск на въздух .Има лесен начин да разберете дали имате пропуск , използва се ЕТЕР оня спрей дето го ползват дизелджиите да си палят печките през зимата просто пръскате на тези изброени места и колата ако си качи оборотите ЕМИ ЧЕСТИТО има едно гадно сваляне на тези колектори . Ако съм ви бил полезен ще се радвам

  • #2
    Много полезно колега от твоя страна. Аз съм имал много коли с проблеми с оборотите, и честно да ти кажа до сега никога не съм намирал причината в гумичките на ВИМ-чето. Никога не е пускало от там, но ето едно полезно нещо което е добре да се знае.

    Интересно е и уплътнението на ТПС-а. Какво имаш предвид като го посочваш? От там не мисля, че може да има пропуск на въздух.

    П.С. Отдавна трябваше да направим такава тема. Ще е много полезно за хората които ходят по пишман сервизи. И си режат кабелчета за да замажат положението.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      за ТПСа 0пръстена която е на основата му на пръв поглед изглевдаше че е добре но като го монтирах на дроселовата клапа забелязах че влезе много лесно и реших да го изкарам и да сравня с нова гумичка старата се беше свила а новата се вкарва след леко намазване с веро

      Comment


      • #4
        А какво значи обиране на луфта на самата клапа вътре? Малко обяснете ако може нещо и цифри? И това буренце с вилка ако кажете къде е и как изглежда?
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #5
          Хм, това за уплътнението на ВИМ-а не бях го набелязвал, утре ще разгледам един свален да видя вероятностите да има пропуски и от там.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Аз имам една помпичка с пушек машина. Винаги надувам на входа след дебитомера и на отворена клапа. Никога не е излизал дим от ВИМ-а. Най-често от маркуча на сервото, от клапана или между сервото и помпата, или от дросела.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Една от най-вероятните причини според мен, която никой не отчита е - пропуск в усилвателя на спирачките. Или спукан маркуч или самата мембрана.
              При мен клати оборотите съвсем леко, само когато натисна спирачката.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

              Comment


              • #8
                никой не е казал че не може колега но вероятността сервото да пропусне е много по малка , като почнеш да ревизираш минаваш всичко дори и маркучите под въздушните колектори , а това по горе го казвам от личен опит

                Comment

                Working...
                X